MADE MY DAY

Začala jsem s tím už na svém předchozím blogu a pokračovat budu i tady. Vlastně pokračovat budu blog neblog.

Mám pocit, že lidi v dnešní době pořád hledají nějaké zázračné recepty na štěstí a objevné postupy jak změnit svůj život k lepšímu. Mnohdy ale stačí si jen víc vážit toho, co máme. A hlavně si toho vůbec všímat.

Já ve svém životě potřebuju mít projekty a plány. Jak se něco tváří jako plán, má to hned o padesát procent větší šanci, že se tím budu řídit a dotáhnu to do konce. A tak jsem dala dohromady i svůj Made my day projekt. Vytvořila jsem si dokument, do kterého si každý den zaznamenám věc, která tzv. made my day. Protože i na obyčejném dni stráveném s chřipkou v posteli i na dni, kdy se vám nic nedaří, takovou věc můžete najít. Budete-li chtít.

Já chci. A budu ráda za každého, kdo bude chtít se mnou.

1 komentář: