Díky, mami!

Tenhle materiál mi ležel v šuplíku dost dlouho (přesněji řečeno se povaloval všude možně, až jsem ho dnes málem nenašla). Čekal na dnešní den, abych ho mohla dát jako dárek. Nejen té svojí mámě k dnešnímu Dni matek. Všem mámám. Mámám i vám ostatním, co mámy máte (to je jak ze slabikáře). Nepochybuju totiž, že byste se alespoň v malém střípku nepoznali. Jakkoliv je totiž každá naše máma výjimečná, lze v tomhle živočišném druhu vypozorovat jisté typické znaky, které mají všichni zástupci společné. A ano, nemámy, i my je jednou mít budeme, jakkoliv se nám teď leckteré z nich protiví. Takže díky, mami!

Díky, že všem na potkání vykládáš o mém nepořádku v pokojíčku, detaily nevyjímaje.

Díky, že se mi stále snažíš propašovat do jídla řapíkatý celer a pohanku, i když víš, že to stejně vždycky poznám!

Díky, že moje důležitá rozhodnutí prozradíš mým kamarádům dřív, než to stihnu udělat já.

Díky, že sis ještě nezvykla na moji zálibu ve focení jídla, takže remcáš pokaždé, když u stolu vytáhnu foťák.

Díky, že mě neustále přirovnáváš k Bridget Jones.

Díky, že mi polovinu věcí chceš sdělovat podruhé, přičemž si nejen nepamatuješ, žes mi je už říkala, ale ani co jsem ti na ně řekla já.

Díky, že komentuješ mou krásnou novou halenku slovy: Další zástěra?

Díky, že si tak dobře pamatuješ moji hysterickou návštěvu zubaře a neváháš ji komukoliv s řádným přibarvením přehrát.

Díky, že mi lezeš do koupelny, aniž bys kdy vůbec zkusila zaklepat.

Díky, že i v mých pětadvaceti, když přijdu domů pozdě v noci nebo až ráno, vždycky směrem ke mě proneseš: Takhle se chodí domů?!

Díky, že mi říkáš harante.

Díky, že mi na moje maily plné rozvitých souvětí odpovídáš pár slovy nebo větou plnou zkratek, které luštím ještě druhý den.

Díky, že si ani po letech nedokážeš zapamatovat jména a obličeje všech mých kamarádů.

Díky, že se stále hrozně divíš tomu, že nejím některá jídla, přestože většinu z nich nejím už odjakživa.

Díky, že víš vždycky nejlíp, co chci a nechci a co je pro mě nejlepší.

1 komentář:

  1. Vsechny ty repliky si v hlave prehravam hlasem tve maminky a fakt jsem se pobavila.

    OdpovědětVymazat