Proč by DiCaprio letos neměl dostat Oscara

Mám ráda Oscary, kdybyste to někdo nevěděl. Ne kluky jménem Oscar, ale ty filmové ceny, samo. Baví mě pozorovat celý ten proces nominacemi počínaje, tipovat, kdo to vyhraje tentokrát, a nakonec sledovat (nejen) to hollywodské pozlátko v přímém přenosu (pravda - kdyby to nebylo ve tři ráno, bavilo by mě to ještě víc). Letos jsem trošku mimo hru a nemám zatím moc přehled, jedno ale vím - šeptá se, že DiCaprio už letos toho zlatého plešouna fakt dostane. Teda, ono se to vlastně moc nešeptá, já totiž zas tak dobře neslyším, spíš se to všude celkem nahlas omílá.

Když si představím, že by na konci února fakt zaznělo jeho jméno, objeví se mi v očích zdešení a v hlavě vidina, v níž vidím samu sebe ve slow motion záběru, jak křičím neeee (které je v tom tempu samozřejmě zdegenerované v takové to mutantní neeee) a vrhám se buď po Oscarovi nebo po DiCapriovi (záleží, komu to bude víc slušet) a srážím ho k zemi... No, občas mám trochu divné představy, ale vážně - tohle přece nemůžeme dopustit! Moje normálnější já bez slow motion představ vám to potvrdí, má k tomu totiž neochvějné důvody.


Protože svět už nikdy nebude jako dřív.

Protože má na svém kontě odhadem 98 % lepších filmů než je ten letošní (ano, na odhady jsem dobrá!).

Protože když vyhraje letos, nebude moct vyhrát za rok.

Protože by to bylo až moc pohádkové, kdyby se dočkal zrovna s filmem, který má titul Zmrtvýchvstání.

Protože s Mattem Damonem byla loni v kinech prostě větší zábava.

Protože si na to klidně může ještě dvacet let a pět dalších nominací počkat.

Protože  je to běloch, takže by to byla diskriminace, žejo. (To ať to radši nevyhraje nikdo.)

Protože by to prostě neměl dostat zrovna za tenhle zmrzlý ploužák, kde se za pomstou žene tak rychle, že by vám tam Nova stihla nacpat aspoň 4 reklamy.

Protože přijdeme o všechny tyhle vtípky (3x klik - pokud jsem vás nepobavila já, tohle to zachrání).

2 komentáře:

  1. Nebo tenhle:

    https://31.media.tumblr.com/225bd85f4edfbe1b441a29ee90f98495/tumblr_n1uw0b8rpV1tq0iuuo1_400.gif

    :-)

    OdpovědětVymazat