18 důkazů, že se nehodím do současného světa

Žijeme v nádherné době, říká Michal Horáček. Souhlasím s ním. Jen mám čas od času pocit, že žiju v jiné době, než bych měla. Nebo že jsem nějaký experiment, který sem zkusmo hodili mimozemšťani z vesmíru a teď odtamtud napjatě sledují, co se bude dít.

Většinu času to není nijak hrozné. Ale občas jen čekám, kdy se rozestoupí zdi, za nimi se objeví spousta kamer a já zjistím, že jsem hvězdou Truman Show. Někdy mi totiž vážně přijde, že sem nepatřím. No, uznejte...

x svatba a děti mi přijdou i v mém věku jako dobrý nápad
x když řeknu dvakrát za večer prdel, přijdu si jako vyvrhel
x neumím si stáhnout film přes torrent
x v hospodě si povídám s přáteli a ne s mobilem
x západ slunce, kytka a pusa na čelo mě dostanou do kolen
x když chci použít hashtag, musím si tu mřížku vygooglit
x nemám jediné tričko s výstřihem
x měsíčně za telefon utratím asi stovku
x mám vlastní nehty, řasy i prsa
x oblizování kladiva mi nepřijde sexy, nikdy
x používám slova jako však, krapet, zkusmo nebo svébytný
x nemám řidičák
x fotím kompaktem
x nejracuje mě Channing Tatum
x ráda píšu a posílám pohledy i dopisy
x nemám a nikdy jsem neměla BB ani CC krém (už dělají i DD?)
x umím napsat všechna malá i veká psací písmena
x jsem slušnější než můj prezident

4 komentáře:

  1. BB je něco jako Barbeque či jak se to menuje, co používají masožravci? ;-D

    OdpovědětVymazat
  2. "když chci použít hashtag, musím si tu mřížku vygooglit" to je úžasné! :D jako když si občas sednu k cizímu počítači, tak musím udělat to samé se zavináčem, protože to na něm nejde tak, jako na tom mém.

    A líbí se mi tvůj slovník!

    OdpovědětVymazat
  3. ... a právě proto jseš tak skvělá :-)
    Btw - CC krém? To je nějaký krém na boty z CCC? :)

    OdpovědětVymazat