2015

Nejsem zrovna fanda novoročních předsevzetí. Alespoň ne těch, kdy si popáté za sebou řeknete, že fakt přestanete kouřit, i když už v tu chvíli víte, že déle než měsíc vám to stejně nevydrží. Ale myslím, že není vůbec špatné se zastavit a zamyslet nad tím, čeho bychom v dohledné době chtěli dosáhnout. K podobnému seznamu mě inspirovala Michelle už loni. I když z toho pro rok 2014 je stále dost bodů nesplněných, vím, že kdybych si odškrtla byť jediný, mělo by to pro mě smysl. A tak jsem to sepsala znova. Věci, které chci letos udělat. Protože pak budu ještě šťastnější.

1. Budu víc dodržovat svoje plány.
2. Fakt už budu nestereo, aspoň jednou měsíčně.
3. Začnu běhat i mimo jaro-léto.
4. Překročím české hranice.
5. Budu měsíc vegetariánem a měsíc veganem.
6. Vpustím si do života další skvělé lidi.
7. Vydělám si psaním nějakou tu korunu.
8. Budu trávit ještě víc času věcmi, které mě baví.
9. Splním si sen.
10. Hrozně se zamiluju.
11. Přečtu o jednu knížku víc než loni.
12. Budu s těmi, se kterými je mi dobře.
13. Udělám věc, které se bojím.
14. Nebudu mít neupravené nehty.
15. Podívám se na film, na který bych se jinak nepodívala.
16. Budu míň malicherná.
17. Naučím se plést. Aspoň trochu.
18. Užiju si klidné Vánoce.
19. Najdu odvahu konečně zkusit kynuté těsto.
20. Budu častěji říkat věcem ano.
21. Zorganizuju spolkovou akci.
22. Zlepším se ve vaření.
23. Prodám oblečení, které nenosím (a fakt po pěti letech nezačnu!)
24. Našetřím si bůhví na co.
25. Aspoň hodinu denně se budu věnovat něčemu, co mi dělá radost.
26. Užiju si jaro, léto, podzim i zimu.
27. Budu si dělat radost.
28. Nevynechám v Made my day výzvě jediný den.
29. Každý večer se odlíčím.
30. Zlepším svůj vztah k sobě samé.
31. Vždycky si najdu čas na věci a lidi, které mám ráda.
32. Fakt už zhlédnu sto nejlepších filmů podle CSFD.
33. Naučím se něco nového.
34. Nechám ze sebe častěji promluvit dětskou duši.
35. Budu dělat věci prostě proto, že je dělat chci.
36. Nekoupím si chytrý telefon.
37. Budu dodržovat pitný režim.
38. Projdu si mediálním půstem.
39. Najdu pro sebe ideální způsob stravování a budu ho dodržovat.
40. Odškrtnu co nejvíc položek v Reading challenge.
41. Budu dobrá dcera, sestra, vnučka i kamarádka.
42. Zlepším se v organizaci vlastního času.
43. Dojdu si k zubaři.
44. Napíšu někomu dopis.
45. Překonám sebe samu.
46. Třikrát za sebou přijdu někam včas.
47. Najdu si práci nebo školu.
48. Budu šťastná.

4 komentáře:

  1. Megainspirativní seznam :3 Budu se inspirovat :D celkově svých předsevzetí mám jen pár a jsou hrozně nudná a nezajímavá, takže jsem si prostě řekla, že se pokusím být o mnoho lepším člověkem než minulý rok. A v palici si teprve sumíruju, co bych pro to mohla udělat :D
    Některé z těch položek jsou pro mě totálně nemožné (třeba těch 100 nejlepších filmů podle ČSFD :D) takže pokud to dáš, máš můj velký obdiv :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Být lepším člověkem je krásné předsevzetí! Můj seznam ke konci roku s největší pravděpodobností komplet odškrtaný nebude. Mám vždycky ze začátku velký voči, ale časem se projeví můj nedostatek kázně. Třeba právě tu stovku nejlepších filmů chci pokořit už od léta 2012, takže... :-D

      Vymazat
  2. Moc krásný seznam a krásné plány a předsevzetí! Přeji hodně štěstí ve splnění tvých snů a plánů a krásný rok 2015! Lenka z Postcrossingu!

    OdpovědětVymazat