Co bych vzkázala svému mladšímu já

Když se ohlížím zpět, obzvlášť do svých pubertálních let, doprovázím své vzpomínání facepalmy, nevěřícným kroutěním hlavou nebo obojím naráz. Je až s podivem, jak z toho zvláštního stvoření mohla vyrůst tak úžasná holka, jako jsem teď já, znáte to. I když to nechápu, své pubrtální já bych neměnila. Divnost holt k dospívání patří. Ale přesto bych našla pár věcí, které bych sama sobě do minulosti poradila. Vím totiž jistě, že moje mladší já by to starší beztak neposlechlo (už jsem zase schizofrenní?).

x Brát antikoncepci kvůli hezčí tvářičce je blbost. Nedělej to. Utratíš majlant a během léta se proměníš ve slonici. V březí slonici.
x Když si vystřihneš krasavce z časáku, vážně ti holky na táboře nebudou věřit, že je to tvůj kluk.
x Modrá a zelená řasenka nevypadají dobře na nikom, natož na tobě.
x Nehledej, kam ti schoval Ježíšek nadílku. Mohla bys ji totiž fakt najít a musela pak před zrcadlem trénovat co nejuvěřitelnější překvapený výraz.
x Užívej si roky na gymplu. Už nikdy v životě nebudeš mít tolik volného času a tak málo starostí.
x Nekupuj si Top dívku ani Bravíčko. Stojí tě to celé kapesné, nic se v tom nedočteš a hlavně to budeš z nějaké trapné nostalgie skladovat ve skříni ještě za deset let.
x Odmítat rovnátka, protože se nebudeš nikomu líbit, je hloupost. Nebudeš se nikomu líbit ani bez nich.
x Dávej ve škole taky občas pozor, dost věcí se ti překvapivě v budoucnu fakt bude hodit.
x Napsat si na všechny propisky Sámer Issa ♥ není moc prozíravé. Třeba je budeš chtít používat i v době, kdy dostaneš rozum.
x Na psaní w místo v není nic hezkého ani cool. Nic. NIC.
x Žádný z členů kapely Lunetic s tebou nebude mít děti. A dokonce za to budeš ráda.
x Neposílej kamarádkám smsky z telefonu rodičů. Nebo je pak aspoň smaž z odeslaných.
x Dávej si ve frontě na oběd pozor, jestli se ti některá z kamarádek nechystá stáhnout sukni. Přijde ti to jako stupidní nápad? Jí ne.
x Všichni chlapi/kluci nejsou pitomci. Ale je jich dost.
x Nechoď k té kadeřnici, kterou ti dohodila babička. Nedopadlo by to dobře a spolužáci by se ti pak vysmáli. (Právem.)
x Každá cesta někam vede. Občas to potrvá, ale všechno časem najde svůj smysl.
x Je to opruz, ale rodiče fakt mají ve většině případů pravdu.
x Netrap se tím, že si nejsi jistá, čemu by ses v budoucnu ráda věnovala. Já furt ještě nevím, čím chci být, až vyrostu.

1 komentář:

  1. Když občas vzpomínám na svojí pubertu, docela se za ní stydím. Mile se stydím. Byly to fakt telecí roky :) na druhou stranu bych se pak nemohla ztotožnit s většinou věcí z tvého článku. Takhle jsem se nad ním skvěle bavila ;) doufám, že brzy přibude další, moc mě bavíš

    OdpovědětVymazat