Made my year

Z roku 2014 už nám toho moc nezbývá. Posledních pár dní dohnat, co jsme dosud nestihli, a pak se s novou energií vrhnout do roku následujícího. Konec, resp. začátek roku se nám občas hodí do krámu. Můžeme odkládat všechna důležitá rozhodnutí a změny, abychom pak, v novém roce, zjistili, že není o nic snazší se do nich pustit, než by to bylo jindy.

Přelom roku využíváme pro různé bilancování. Hodnocení toho, co (ne)bylo v uplynulém roce super a co uděláme v tom dalším jinak. I když mnohdy neuděláme. Není to špatně. Je fajn připomenout si významné okamžiky, vzpomenout na svoje chyby, dát si cíle, ujasnit si své sny. Na sklonku roku stejně jako kdykoliv jindy.

Já jsem si takhle zhruba před rokem řekla, že se naplno pustím do své Made my day výzvy. Jak už to tak s mými plány bývá, zůstala jsem na půli cesty. Přesto mám zaznamenaných věcí, které made my day, celkem dost. Potvrdilo se, co jsem předpokládala. Že jsou to především drobnosti, co nám (nebo alespoň mně) v životě dělají radost. Tady jsou. Respektive část z nich. Věci, díky nimž měl každý den mého roku 2014 smysl.


* novoroční SMSky od přátel
* večer s rodinou
* výplata
* úspěšná zkouška
* studijní úspěchy spolubydlících
* výhra vysněného hrnečku v soutěži
* inspirativní přednáška s psycholožkou
* šalina, která přijela přesně ve chvíli, kdy jsem zmrzlá došla na zastávku
* poslání rozpracované teorie k bakalářce, pětina je za mnou!
* že se mi udělalo líp
* kolemjdoucí starší pán, který mým směrem prohodil něco jako „radost pohledět“
* příjezd domů po zkouškovém
* posezení s mamkou po dlouhé době
* návštěva babičky
* kytka k narozeninám
* česká olympijská medaile
* divadlo s děvčaty
* dárky a přání k narozeninám
* dopoledne strávené v bývalé škole
* jarní nálada za oknem
* krásný slunečný volný den
* jízda s mým nejoblíbenějším řidičem Kamilem
* nádherný první jarní den (i když stál za prd)
* první letošní jogging
* odevzdání oborovky
* zdolání závodu a překonání sebe sama
* úspěšné státnice
* ostříhané vlasy
* posudek od vedoucí
* je ze mě bakalářka!
* reakce na naše Happy video
* oběd v Ábelově mlýně
* mám šaty na promoci!
* promoce a den v Brně
* první ohlas na nový blog
* nečekané setkání s příjemným mužem
* můj první (skvělý!) mrkvový dort
* podzimní dvouhodinovka s děvčaty
* babí léto
* setkání s Evou Francovou
* milý vzkaz od Terez
* lajk od Matěje Homoly
* soukromý přelet letadýlka nad naší zahradou
* nečekaný poslíček s kávou a dortem
* zběsilý tanec na nové Wohnouty
* ohlas na movember cupcakes
* „Vy jen kvetete!“ od bývalé profesorky
* adventní program v rodném městě
* lichotka od cizího pána
* rozeslání dárků dětem z dětských domovů
* bráchy Věneček
* boží kabát ze sekáče za tři stovky
* výlet do Brna
* vánoční jarmark s balónky a koncertem
* výlet do Prahy
* dívčí předvánoční pečení
* konečně odpočinkový den
* můj zatím nejlepší dort
* prostě Vánoce...
* zimní výlet v extrémních podmínkách
* zpráva, která mi změnila pohled na sebe

4 komentáře: